HOME  |  Werk en inkomen  |  Cliëntenraad Sociale Zaken Krimpenerwaard

Cliëntenraad Sociale Zaken Krimpenerwaard

Wist u dat er voor mensen die gebruik maken van de diensten van de afdeling Sociale Zaken van de gemeente Krimpenerwaard een Cliëntenraad is?

De Cliëntenraad Krimpenerwaard bestaat uit een groep enthousiaste inwoners die een (gedeeltelijke) uitkering of een voorziening ontvangen van de afdeling Sociale Zaken van de gemeente Krimpenerwaard. De Cliëntenraad komt op voor deze achterban en biedt een luisterend oor, een wakend oog en een mondige stem.

De leden van de Cliëntenraad denken met elkaar na op welke wijze de plannen van de gemeente verbeterd kunnen worden, onder andere op het gebied van bereikbaarheid en klantbenadering. Ook adviseert de Cliëntenraad de gemeente als het gaat om het ondersteunen van klanten met een laag inkomen en de wijze waarop mensen weer aan het werk geholpen kunnen worden.

Wilt u meer informatie over de Cliëntenraad of wilt u een verhaal of uw ervaringen delen, neemt u dan contact op met de Cliëntenraad. U kunt de Cliëntenraad op maandag, dinsdag en donderdag tussen 9.00 en 14.00 uur bereiken via telefoonnummer 14 0182. U kunt ook een e-mail sturen naar clientenraad@krimpenerwaard.nl.

De Cliëntenraad zoekt nieuwe leden

De Cliëntenraad vergadert minimaal zes keer per jaar en organiseert bijeenkomsten voor de klanten van Sociale Zaken. Leden van de Cliëntenraad hebben contact met de klanten om zo signalen uit de gemeente op te vangen. Zij ontvangen voor het bijwonen van vergaderingen een bijdrage.

Heeft u interesse en ontvangt u een (gedeeltelijke) uitkering of voorziening van de gemeente Krimpenerwaard? Neemt u dan contact op met de ambtelijk secretaris Elizabeth Donker via telefoonnummer 14 0182 of e-mailadres clientenraad@krimpenerwaard.nl

Top